"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 14 juli 2015

CZC 23 tot en met 30 / CZC 23 - 30

Vandaag weer wat kaarten die ik gemaakt heb voor de Zomerchallenge waar ik aan mee doe. Ik loop een heel eind achter, maar als ik even tijd heb gaat het vlug. Het blijft heerlijk om elke dag wat te verzinnen en eventueel ook elke dag iets te maken als er tijd is...
Today again some cards that I made for the Summerchallenge in wich I participate. I am far behind, but if I have a few hours time it goes quickly. It is so much fun to design a card every day and, when there is time to make those cards right away...



CZC #23 Gezicht / gezichten (Face / faces)


Gebruikte materialen:
Used materials:
Stencil: Crafters Workshop
Inkt: DI Mermaid lagoon, Abandened coral, Twisted citron en Fossilezed amber
Overige: Correspondentiekaart,zwarte Sakura Sensei pen en waterpen



CZC #24 Rond / Cirkels (Round / Circles):Die liet ik al eerder zien hier



CZC #25 Gebruik een foto (Use a photo)
Trots ben ik op deze enorme waterval van onze klimroos:


Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Creafine, Different Colors
Stencil: Istencils
Inkt: Memento Love letter en Cottage ivy, DI Spun sugar, Worn lipstick en Abandonned coral
Overige: Correspondentiekaart, foto, blendingtool en foamtape



CZC #26 Tijd (Time)


Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Creative Expressions, Art Journey, Hema
Inkt: Versafine Onyx, DI Mermaid lagoon en Squeezed lemonade
Overige: Correspondentiekaart, waterpen, Iridisent medium, kwast en foamtape



CZC #27 Teken/schilder een fantasiefiguur (draw or paint a fantasyfigure)
Ik ben gaan stempelen omdat ik niet goed ben in het tekenen van figuren:


Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Stampendous
Inkt: Versafine Onyx black
Overige: Correspondentiekaart, potlood, Caran D´Ache fancolorpotloden, waterpen, penseel en water



CZC #28 Maak zelf een stempel en gebruik deze (Make a stamp and use it)
Deze had ik niet en wilde ik graag; een goede gelegenheid om 'm te maken:


Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Mijn zelf gekerfde stempel, Magenta, Joy
Inkt: Versafine Onyx black, Memento Pear trat, Love letter, Lilac posies en Tangelo
Overige: Correspondentiekaart, dikke gum, foto, potlood, snijmes, linomes en Caran D´Ache kleurpotloden



CZC #29 Poezieplaatje (Cute picture)
Geen hier in huis te bekennen; dochter heeft nooit een Poeziƫ-album gehad en voor mij al veel te lang geleden...dus maar een zoetig gekregen 3-D plaatje gebruikt...


Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Kaiserkraft
Inkt: Memento Cottage ivy
Overige: Correspondentiekaart, aquarelpapier met opgedepte inkt, kant-en-klare 3-D Vierkantjes, foamtape



CZC #30 Vingerverven (Fingerpaint)


Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Art Specially
Stencil: Crafters Workshop
Inkt: Stazon Jet black
Overige: Correspondentiekaart, vingers, toververf en Neocolor II



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaarten doe ik mee bij:
I am entering these cards at:
Craftorij Zomerchallenge #23 t/m 30

Met de kaart #23doe ik mee bij:
I am entering card #23 at:
Simon Says Stamp Mondaychallenge: Anything goes

Met de kaart #28doe ik mee bij:
I am entering card #28 at:
Magenta Challenge: July Favorite Magenta Stamp

11 opmerkingen:

  1. Petje af. Waar kun je een potje tijd kopen?
    Ongelooflijk hoe jij iedere keer weer met een
    Nieuwe creatie komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Jy was so besig Gerrina! Pragtige kaartjies!
    En daardie rooi rose uit jou tuin... fantasties!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW!You made how many cards??!! All great,but I really like the first one with the faces :)
    Nessa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You have been busy! What a great collection of cards here. All so different and creative. I love all the vibrant colours you've used for each special creation. Your card stash must be full...lucky you! Thanks for sharing with us at Simon Says Stamps Monday Challenge. Cheers, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een creativiteit toch weer op je blog! Ze hebben allemaal hun eigen charme en wat een mooie roos in je tuin!) Nummer een en twee vind ik het mooist.

      Verwijderen
  5. Dat wordt een mooie collectie, Gerrina !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow that is a lot of cards! Great designs, love the faces :) Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie reeks kaarten, Gerrina! Mijn favoriet is "Time". En je kaart met je tekenwerk vind ik geweldig grappig!
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks to taking part to Magenta Challenge !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW! Great work! Thanks so much for joining us at the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog!!! - Ashli :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Quite the collection of cards! Thanks for joining in the Magenta challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina