"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 6 juli 2016

Regenboog ATC's Swap en Zomer Challenge 20-25

Ook in juni heb ik weer wat tijd gevonden om ATC´s te maken en te swapen bij De Craftorij Facebookgroep. Het thema was Regenboog. Ik maakte deze serie:
In june I found some time to make some ATC's again and participate in the ATC-swap at De Craftorij Facebookgroup. The theme was Rainbow. I made this serie:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Prima, Marianne Design
Inkt: Versafine Onyx black
Overige: Aquarelpapier, Caran D´Ache Neocolor II


En nog even samen:

En dit zijn de ATC's die ik opgestuurd kreeg:
And these are the ATC's that I recieved by mail:




Bedankt voor deze prachtige ATC's Brenda, Gerda en Jolande!
Thanks for these beautiful ATC's Brenda, Gerda en Jolande!!



Vandaag ook de vijfde reeks van vijf kaarten die ik maakte voor de Craftorij Zomer Challenge (CZC), omdat ik tussendoor er al 4 op het blog liet zien en je er dus nog maar een van me tegoed hebt uit deze reeks. Hele leuke uitdagingen weer en hierna nog 36 te gaan...
Today also the fifth serie of  five cards that I made for the Craftorij Summer Challenge (CZC). I showed 4 of them in earlier posts, so only one left out of this 5. The challenges/prompts are still fun to do and now 36 to go...


Craftorij Zomer Challenge #21: Pak 'n boek en doe wat met 't 7e woord op blz 17 (Take a book and make something with the 7th word on page 17)
Mijn woord is: Clown My word is: Clown
Deze heb ik je afgelopen zaterdag hier al laten zien.
I showed this one last saterday here.

Craftorij Zomer Challenge #22: Veren (Feathers)
Deze heb ik je afgelopen zaterdag hier al laten zien.
I showed this one last saterday here.

Craftorij Zomer Challenge #23: Chevron 
Deze heb ik je afgelopen donderdag hier al laten zien.
I showed this one last thursday here.



Craftorij Zomer Challenge #24: Landkaart/plattegrond (map)
Dit was er een waar ik op bleef "hangen" waarom? Geen idee... Uiteindelijk deze kaart gemaakt, maar nog steeds niet tevreden...
This was one that kept be "hanging", why? I don't know... I made this, but still not so happy with this one...



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Hero Arts, Action
Inkt: Versafine Onyx black, Memento Yuxedo black en Rich cocoa, DI Antique linnen, Old paper, Black soot, Tattered rose, Hickory snoke, Faded jeans en Barn door
Overige: Correspondentiekaart, maskerpapier, blendingtool, waterpen en zwarte stift


Craftorij Zomer Challenge #25: Griezelig/Halloween (Spooky/Halloween)
Deze heb ik je afgelopen zaterdag hier al laten zien.
I showed this one last saterday here.



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met de ATC doe ik mee bij:
I am entering the ATC at:
Virginia's Vieuw Challenge: #22 Summer
The Artistic Stamper: All things Bright and beautiful

Met de 4e kaart doe ik mee bij:
I am entering the fourth card at:
CZC: #24

11 opmerkingen:

  1. Heerlijk die regenboog kleurtjes, mooie atc's ook die je terug gekregen hebt.Wil je nog meer atc's ruilen kom even een kijkje nemen in de Facebook groep van Petra's World of Art, erg leuke groep
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk deze regenboog die uit de kwasten tevoorschijn komt. Je hebt ook leuke ATC's ontvangen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zóóó knap zoals jij telkens de opdrachten uitwerkt Gerrina, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze ATC kaartjes Gerrina super leuk met die stiften en die regenboog kleurtjes...
    Ook de gekregen kaartjes zijn erg leuk...ook je landkaartkaartje is super gaaf...niks mis mee hoor..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuke ATC met die potloden en kleur lijnen Gerrina.
    Ook je kaart voor de craftorij is prachtig.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your ATC's Gerrina, they are really dramatic. Your card intrigues me.
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Two more super makes Gerrina, but my eyes keep going back to the first and the super colours and inspiration.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The ATC swap looks so fun. I love the rainbow cards you made, and it looks like you got some pretty cards in return.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Those rainbow pencils are just gorgeous, Gerrina ... love all those delicious vibrant colours! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely and Bright and beautiful! Thank you for joining in The Artistic Stamper Creative Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina